23.4.15

Weird News Facts‽ (3)

Een kakerlak in een Mac Donald’s Big mac, Muis in Albert Heins brood
Letten de medewerkers van de Mac Donalds en Albert Hein steeds slechter op? Óf is het een ongelukje?
Je hoort altijd wel eens van die geruchten dat je vieze dingen bij je Big Mac krijgt geserveerd alléén Annah Stevenson, een vrouw uit Nieuw-Zeeland, beleefde die nachtmerrie. Toen ze een Big Mac bestelde bij de Mac Donald’s kreeg ze er een gratis kakkerlak bij. Toen ze een hap van haar Big Mac nam, proefde ze iets wat zij dacht dat kraakbeen was, maar toen ze nog een hap nam merkte ze dat het niet een stukje kraakbeen was, maar een kakkerlak. Toen ze naar haar Big Mac keek zag ze een dode kakkerlak met een groot gat erin én waar alle ingewanden uitzaten. Toen ze de kakkerlak zag bleef ze nog heel kalm tegen over haar zoontje, die voor haar ook een Big Mac zat te eten niet-wetend dat in haar moeders Big Mac een dode kakkerlak zat. Toen liep ze naar de badkamer daar haalde ze alle kakerlakresten tussen haar tanden vandaan en kotste alles in wasbak eruit. Toen ging ze grondig haar tanden poetsen, maar nadat ze dat deed waren nóg niet alle kakkerlak resten eruit, toen Annah haar tanden had gepoetst, haalde ze de laatste kakkerlak resten er pas uit.  
De Mac Donald’s heeft de hamburger teruggevraagd voor grondig onderzoek. "Alle klachten over ons voedselveiligheid nemen we zeer serieus.” Één ding weet Annah zeker ze gaat nooit meer bij de Mac Donald’s eten dus de coupons voor gratis hamburgers die het fastfoodketen heeft aangeboden heeft ook geen zin meer.


Niet alleen de medewerkers van de Mac Donald’s letten niet goed op, maar nu ook de medewerkers van de Albert Hein.
 2 klanten uit Eindhoven die wekelijks in de Albert Hein in Eindhoven komen hebben een nare vondst gedaan. De twee klanten kopen wekelijks 3 broden bij de Albert Hein toen ze vandaag de broden (zoals altijd) in de vriezer deden, daarna haalde één klant één van de broden eruit om een boterham te smeren en toen vond hij iets heelsmerig : in het brood zat een dode muis.

Net als Annah wilden de twee klanten uit Eindhoven een “schrale troost” niet in ontvangst nemen. “Toen een vertegenwoordiger van de Albert Hein naar ons toe kwam met een bosje bloemen, wijn en tegoedbonnen, hebben wij dat niet geaccepteerd, omdat we het te weinig vinden.” Aldus de twee klanten uit Eindhoven. Ook een schrale troost in de vorm van een Eftelingkaartje werd niet geaccepteerd. De Albert Hein wil graag de pijn van de klanten verkleinen : “In dit soort extreme gevallen doen we graag iets om de schrik bij de klant te verzachten. In dit geval is dat helaas niet gelukt omdat om onze klanten tevreden te stellen doormiddel van een coupon voor de Efteling om met hun (klein)kinderen een dagje op kosten van de Albert Heijn naar de Efteling te gaan niet goed genoeg gevonden werd” aldus de Albert Hein. De Albert Hein heeft geen idee hoe het  muisje in één van de broden is terecht gekomen, want de Albert Hein zegt dat ze élke dag controles worden gedaan om er voor te zorgen dat er geen verkeerde dingen in de producten terecht komen. Ze zeggen dat er dan ook een hele kleine kans bestaat, maar óók een hele kleine kans dat er verschillende dingen in de producten komen. In de toekomst wil Albert Hein er alles aandoen dat het nooit meer gaat gebeuren, ze gaan ook betere controles uitvoeren om dit soort “incidenten” te voorkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten